Technieker-Helpdeskmedewerker (M/V)

Als Technieker ga je alleen of met een collega interventies of installaties gaan uitvoeren bij bestaande of nieuwe klanten en dit vooral in de Retail sector (Kassa’s & Weegschalen, Betaalplatformen, Productie-Oplossingen, ...) en doe je ook in-house repair. Als Helpdeskmedewerker sta je in voor eerste- en tweede lijnsupport. Kortom een afwisselende job waarbij collegialiteit en zelfstandig kunnen werken een absolute must is!

Taakomschrijving:
o uitvoeren van installaties of interventies bij bestaande & nieuwe klanten die voornamelijk in België gesitueerd zijn (remote of on-site)  technische ondersteuning bieden (zowel intern als extern) 

o eerste & tweede lijnsupport verzekeren (via mail, telefoon,…) 

o instaan voor de volledige “call-flow"

           o Beantwoorden en registreren van calls

           o   Het stellen van de juiste diagnose

           o Opvolging van calls, ondernemen van de nodige acties, het bieden van de juiste oplossing en de klant voorzien van de nodige feedback, dit alles rekening houdend met diverse support afspraken

           o Afsluiten van de calls  Installeren, configureren & onderhouden van  PC, netwerk, Kassa - & Cash Management systemen

           o  technische ondersteuning bieden bij klanten en collega’s in “the field” assisteren  Opleidingen bij klanten voorzien

Gezocht Profiel:

o Je kan terugblikken op een aantal jaren ervaring in een functie als Technieker / Helpdesker en hebt een gedegen B2B ervaring, bij voorkeur in de Retail. 

o Je hebt technische affiniteit & inzicht, multi-tasking is een evidentie

o  Je hebt een basiskennis van servers

o  Je bent leergierig, stressbestendig, klantgericht en luistervaardig 

o Je bent flexibel (permanentie) en bereid in een rotatie van wachtsysteem te fungeren (1op 4 weekends) 

o Je bent een team-player, in het bezit van een geldig rijbewijs B en hebt een blanco strafregister 

Ons Aanbod:
 Een uitdagende en veelzijdige functie, waar persoonlijke inbreng en zelfstandig opereren centraal staan.   Een aangename, open en stimulerende werksfeer met korte communicatielijnen in een gemotiveerd & professioneel team.   Een marktconform salarispakket aangevuld met extra legale voordelen (DKV-hospitalisatie, abonnement telefonie + GSM vergoeding, maaltijdcheques, eco-cheques, laptop, bedrijfswagen & tankkaart)

Interesse?  Mail uw CV naar jobs@summitretail.be

Software Developer (M/V)

Omwille van verdere expansie zijn we op zoek naar een extra Developer om ons huidig team te versterken. Na een intensieve opleiding- & inwerkingsperiode zal u samen met collega's werken aan de ontwikkeling en implementatie van 'unieke' totaaloplossingen (Kassa's- en Weegschalen, Betaalplatformen, Productie-Oplossingen,...)

Taakomschrijving: programmeren in VB.NET en C#.NET, testen van geschreven softwaremodules, documenteren van ontwikkelde software, klantgerelateerde problemen onderzoeken en oplossingen bieden, uitvoeren van remote software updates,...

Heeft u reeds enige jaren ervaring en heeft u bij voorkeur een bachelor Informatica of gelijkwaardig door ervaring, bent u analytisch en stressbestendig en kunt u zich bovendien ook nog vlot uitdrukken in het Nederlands & Frans? Dan bent u de nieuwe medewerker die SUMMIT zoekt !

Stuur uw CV naar jobs@summitretail.be

Stagiair(s) marketing en (web)development

Binnenkort nood aan een stageplaats, dan kun je misschien wel bij ons terecht !

Wij hebben nog een plaatsje vrij voor gemotiveerde & leergierige studenten uit de richting Marketing of Toegepaste Informatica.

Interesse? Stuur je CV naar jobs@summitretail.be

Project Software Manager (M/V)

Omwille van het grote aantal nieuwe klanten en bijkomende projecten bij bestaande klanten hebben we nood aan een bijkomende Project Manager voor België & Buurlanden.

Je bewaakt de scope, kwaliteit en afgesproken deadlines van elk project en staat in voor de directe klanten communicatie waarbij je het commerciële aspect niet uit het oog verliest.

Anderzijds ben je ook het interne aanspreekpunt waarbij je de wensen en opmerkingen van de klant kunt vertalen naar je teamleden en vice versa. Je stelt project plannen en milestones op in overleg met de klant, organiseert status meetings en maakt verslagen op. Je kent op elk ogenblik de projectstatus en stelt change requests op indien nodig, zoekt naar knelpunten of risico en reikt zelf oplossingen en suggesties aan. Je voert regelmatig een budgetcontrole uit en rapporteert de project voortgang, je staat eveneens in voor het nazorgtraject en detecteert bijkomende opportuniteiten bij klanten.

Ben je een assertive communicator, goed in het opmaken van risico-analyses en zie jij uitdagingen en oplossingen in plaats van problemen en heb je bovendien ook nog eens ervaring als project manager, dan ben jij de persoon die we zoeken !

Stuur uw CV naar jobs@summitretail.be